Ahad, 28 Ogos 2011

SIMPAN EMAS CEPAT PERGI HAJI

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

3 hari lagi umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Bulan Ramadan Al-Mubarak semakin hampir ke penghujungnya. Mudah-mudahan tahun hadapan kita masih diberikan kesempatan oleh Allah SWT untuk merasai nikmat Ramadan lagi. 

Selepas Hari Raya Aildilfitri, akan datang satu peristiwa besar umat Islam yang terkandung di dalam rukun Islam yang kelima iaitu Menunaikan Haji ke Mekah bagi mereka yang berkemampuan. Itulah kemuncak yang diidamkan oleh seluruh umat Islam di dunia dan terutama umat Islam di Malaysia. Tetapi dengan segala kos-kos yang semakin hari semakin naik memberikan mereka sedikit kesukaran dalam urusan pergi ke Baitullah ini terutama mereka yang kurang berkemampuan. 

Di sini cikgu ingin berkongsi sedikit ilmu dan cara untuk kita mengatasi masalah yang sering dialami oleh mereka yang kurang berkemampuan. Walaubagaimanapun bagi mereka yang berkemampuan, ilmu ini lebih memberi mereka advantages yang sangat-sangat baik. Apa die?? 'SIMPANLAH EMAS CEPAT PERGI HAJI'. Kenapa cikgu kata begitu, cuba lihat analisis di bawah.


Untungnya siapa simpan emas untuk pergi haji. Kalau nak cepat pergi haji, simpan emas banyak-banyak. Rugi simpan duit kertas. Kenapa tiap-tiap tahun kerajaan umumkan kenaikan kos buat haji? Sebabnya nilai duit kertas semakin menyusut. Tapi bagi sesiapa simpan emas, tak risau la kalau kerajaan umumkan kenaikan kos haji. Sebabnya, kuasa beli duit emas sangat stabil.

"SIMPANLAH EMAS DAN PERAK UNTUK MASA HADAPAN" 
HUBUNGI: 019-7784616 (CIKGU EMAS)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan