Rabu, 11 Januari 2012

BERITA BAIK!!! PELUANG PEMINAT AR-RAHNU

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sesi persekolahan dah bermula.. So, skrg cikgu busy skit untuk uruskan anak-anak didik cikgu pulak.. Masa cuti kita didik org simpan emas tapi bila naik sekolah kita didik org jadi manusia berguna satu hari nanti utk simpan emas.. he..he.. Yang penting tugas jangan di abaikan ar..

Baru-baru ini kita dikhabarkan dengan berita penemuan Emas di Kg. Melayu Majide, Johor Bahru.. Cikgu sempat gak toleh kat kawasan penemuan tu.. Mak aii, punye la ramai org yg sedang menggali.. Dah macam pesta.. Pelbagai lagat yg kita bleh saksikan dan ada di antara mereka yg datang dari jauh nun Utara datang sini semata-mata nak dapat emas.. Hebat gak penangan emas ini ek?? Tapi xramai org yang tahu kehebatan emas ini.. Xpela, mungkin hati mereka belum terbuka untuk memiliki emas.. Sama2 kita doakan agar pintu hati mereka terpaut dengan emas fizikal.. Amin..

Sepanjang cuti sekolah yg lalu, ada beberapa program yg cikgu telah lakukan seperti Expo Karnival di IKM, Johor Bahru.. Cikgu bersama Master Dealer Hasfarizan telah berkongsi ilmu mengenai emas.. Cikgu dapat pelbagai feedback dari orang ramai mengenai emas fizikal ini terutama emas goldbar & dinar.. Soalan biase yg diutarakan adalah.. goldbar & dinar laku tak kat Ar-Rahnu?? Bank xamik emas ni kalo kita jual, so rugi la..

Sebenarnya apakah niat kita utk membeli emas?? adakah semata-mata untuk di Rahankan?? So, bila Ar-Rahnu xterima goldbar & dinar maka adakah emas itu tidak laku & orang awam menganggap emas itu membebankan mereka dan tidak menguntungkan..

Suka cikgu untuk share skit pasal emas ni.. Emas ini adalah penyimpan kekayaan masa hadapan. Dengan purata kenaikan 20%-45% setahun, dah tentu emas adalah salah satu medium alternatif kepada pelaburan. Kenapa kita anggap beli emas mesti nak pajak kat Ar-Rahnu.. Emas adalah emas, ada sebab Ar-Rahnu tidak menerima goldbar & dinar..  Adakah anda pernah tanya mereka?? Bukan disebabkan goldbar & dinar tidak tulen tetapi Cash Flow Ar-Rahnu itu sendiri.. Bagi mereka yg nak jual emas dekat bank, memang bank xterima.. tapi cube jual dengan pekerja bank?? dia mesti terima.. he..he.. Tapi kenapa kita nak jual kat bank ek?? jual la kat kedai emas atau Public Gold.. Senang cerita, jual je kat cikgu.. abis cerita..

Niat cikgu menyimpan emas adalah untuk mendapat keuntungan 20%-45% setahun.. Bagi cikgu pelaburan yg paling banyak beri kita keuntungan adalah emas.. So, ape2pun terpulang kepada niat kita masing-masing.. Kalo org tanya kita: "Awak nak RM8 atau RM30.. Mana yang anda pilih?? Confirm anda tetap akan pilih RM8 je..

Bagi mereka yg suka Ar-Rahnu, Public Gold ada sediakan peluang yang cukup lumayan dengan menawarkan produk 'i-Series 22k 916'.. 'i-Series' ialah barang kemas yang boleh di Rahankan dan spread hanya 10% jika kita jual balik kepada Public Gold @ ajen. Tiada kos upah dan berat adalah tepat..
Sebarang pertanyaan mengenai produk i-Series dan Jewellery yg lain boleh la hubungi cikgu ar.. Cikgu sedia bantu untuk memaksimumkan keuntungan anda..

Akhir kata dari cikgu: 
"SIMPANLAH EMAS DAN PERAK UNTUK MASA HADAPAN" 
HUBUNGI: 019-7784616 (CIKGU EMAS)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan